آغاز به کار استقلال ب!| برنامه های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال
سرخط خبرها

افشاردوست:نقش مربیان و اخلاق حرفه‌ای آنها را تدریس کردم

  • کد خبر: ۱۰۳۲۱۴
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
افشاردوست:نقش مربیان و اخلاق حرفه‌ای آنها را تدریس کردم
دوره مربیگری اورآسیا با حضور محمود افشاردوست برگزار شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در نخستین مرحله دوره مربیگری اورآسیا که با حضور هفت مربی از دوم فروردین در تایلند آغاز شده، محمود افشاردوست به عنوان یکی از مدرسان این دوره سه کلاس تئوری و عملی در آن برگزار کرده است.
مدرسانی نیز به صورت غیرحضوری در این دوره تدریس دارند که علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی ایران از جمله آنان است و مبحث آنالیز را تدریس کرده است.
تجربه مربیگری در رده‌های مختلف سنی، تسلط به زبان انگلیسی و سن کمتر از ۳۵ سال از جمله فاکتور‌های انتخاب مربیان برای حضور در این دوره است.
نفرات گزینش شده پس از گذراندن مصاحبه داخلی به زبان انگلیسی و مصاحبه‌ای با کنفدراسیون والیبال آسیا و اروپا در مورد مسائل مربوط به مربیگری، والیبال و روانشناسی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
در نهایت هشت مربی (از هر قاره چهار مربی) با توجه به توانایی‌های مورد نیاز انتخاب و برای شرکت در این دوره دعوت شدند که هفت نفر آن‌ها از جمله مهسا آراسته از ایران در آن شرکت کردند.
مباحثی مربوط به فلسفه مربیگری، متد‌های مربیگری، آسیب شناسی و پیشگیری از آسیب، روانشناسی، بدنسازی، تمرینات تاکتیکی و آنالیز از جمله مباحث مطرح شده در این دوره است.
محمود افشاردوست درباره مربیان شرکت کننده در این دوره گفت: چهار مربی از اروپا و سه مربی از آسیا در این دوره شرکت کردند و یک مربی از پاکستان نتوانست شرایط کرونایی حضور در دوره را تامین کند.
کارشناس خبره هیات رئیسه فدراسیون والیبال ایران و مدرس فدراسیون جهانی والیبال درباره مدرسان این دوره نیز گفت: سرمربی تیم ملی زنان بلژیک و دو نفر از همکارانش از اروپا در این دوره تدریس می‌کردند. من هم به همراه سرید هاران از هند و شهاب از عمان نیز مدرسان حضوری قاره کهن آسیا در این دوره مربیگری بودم. البته پارک کی وون به عنوان رئیس کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا نیز در محل برگزاری این دوره حضور داشت و در مباحث شرکت می‌کرد.
افشاردوست با یادآوری اینکه این دوره به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود درباره مباحث مطرح شده خودش نیز گفت: نقش مربیان و اخلاق حرفه‌ای مربیان در والیبال را به صورت تئوری در این دوره تدریس کردم و دو کلاس عملی نیز با موضوعات سیستم‌های حمله، ساید اوت و ترنزیشن اتک برگزار کردم. برای موضوعات عملی دوره نیز تیم ملی جوانان تایلند با مدرسان همکاری دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->